Podrobnoiskanje

Splošni pogoji

 

Europcar zavarovanje in zaščita

Kdo smo

Smo EUROPCAR. Smo "Société par Action Simplifiée", ustanovljen v Franciji pod številko podjetja 542 065 305 in naš registrirani sedež se nahaja v Voisins-le-Bretonneuxu (78690), poslovalnici "Le Val Saint-Quentin", Bâtiment L, 2 rue René Caudron. Ponujamo storitve najema vozil pod blagovnimi znamkami "Europcar" in "InterRent".

 

Zahvaljujemo se vam, da ste izbrali Europcar za vaše potrebe po najemu vozila. Upamo, da bo šlo za vas vse zelo gladko, vendar v primeru, da ne gre, smo spodaj navedli povzetek:

 

• zavarovanje, ki smo ga vključili v našo najemno storitev, ker imamo pravno obveznost, da to storimo (rezervacije I-Mandatory Third Party Liability Insurance); in

 

• druge izdelke za zaščito, ki vam jih damo na voljo, ker si želimo, da bi vam med najemom omogočili mirnega duha (določbe o zaščitnih izdelkih II).

 

Ti zavarovalni in zaščitni izdelki so zasnovani tako, da pokrijejo vašo potencialno izpostavljenost, če se med najemom in uporabo enega od naših vozil pojavijo kateri od naslednjih okoliščin. Brez njih boste osebno odgovorni za finančne posledice:

 

-          Odgovornost do tretje osebe pomeni telesne poškodbe ali smrt druge osebe in / ali škodo na njihovem premoženju, ki se zgodi zaradi nesreče ali nezgode, ki bi lahko povzročili. Poškodba lastnine tretje osebe lahko vključuje zgradbe ali njihovo vsebino, stroje ali osebno lastnino. Stroški kakršne koli poslovne prekinitve, povezane s škodo ali smrtjo tretje osebe in / ali škodo na njihovi lastnini, bodo prav tako del te odgovornosti.

 

-          Škoda ali tatvina vozila: vozilo se lahko poškoduje zaradi trka ali poskusne kraje in ga je treba popraviti ali pa je lahko tako poškodovan, da je nepopravljiv in ga odpišemo; ali pa se lahko ukrade in ne izterja

 

Zavedati se morate, da če ste voznik vozila v času trčenja in ste odgovorni za nastanek trka, medtem ko bodo poškodovani potniki zavarovani z zavarovanjem za tretje osebe, pokrivali svoje poškodbe (skupaj z možnimi povezane posledice) ali smrt ne bo. Kljub temu se lahko zaščitite pred takšnimi okoliščinami, če kupite katero koli od naših osebnih nezgodnih zavarovanj.

 

 

DEFINICIJE

 

Za namene tega dokumenta smo dali naslednjim besedam ali izrazom poseben pomen:

 

neobičajna uporaba: pomeni, da vaša uporaba vozila, medtem ko ste zanj odgovorni, ni v skladu z zakoni o cestnem prometu, ki prevladajo in / ali ne ustrezajo zahtevam lokalnih pogojev najema in / ali ne izpolnjujejo s standardov vožnje, ki bi jih lahko pričakovali od razumnega in preudarnega voznika

 
Poročilo o nesreči ("izjava o nesreči"): pomeni popolnoma izpolnjeno in podpisano izjavo (vključno z vsemi drugimi dokumenti), ki beleži vsa dejstva o nesreči ali incidentu, kot so se zgodile (na primer, kako se je dogodek zgodil, vrsto škode na vozilu, kraj, kjer je prišlo do nesreče, datumi in okoliščine ter morebitni podatki o priči)
 

Prtljaga: pomeni voznikove in sopotnikove potovalne torbe in kovčke ter osebne predmete in stvari, ki jih vsebujejo. Osebni učinki vključujejo dragocenosti vredne petsto evrov (500 evrov) ali več, kot tudi nakit (naravni biseri in kultivirani biseri, dragi in poldragi kamni) in krzna, ki pripadata voznikom in potnikom. Prtljaga vključuje prenosne računalnike, elektronske dnevnike, avdiovizualne opreme, kamer, video snemalnikov in opreme Hi-Fi, ki pripadajo vozniku ali njegovim sopotnikom.

 

Telesna poškodba (ali telesna poškodba) pomeni vsako telesno poškodbo, ki jo je utrpela oseba, ki je posledica nesreče; to ni nekaj, kar je namerno samopovzročeno in ni posledica bolezni ali bolezni

 

Rezervirana vrednost: pomeni vrednost, ki jo je vozilo zabeležilo kot vrednost za nas v naših rezervacijah v času incidenta.

 

Trčenje pomeni udarec vozila z drugim pritrjenim ali premikajočim se telesom ali predmetom

 

Odbitna franšiza je določen znesek denarja, ki je, če ste upoštevali pogoje lokalnega najema in niste storili kršitve veljavnega zakona, najvišji znesek, ki ga bomo zaračunali za stroške kakršne koli škode, povzročene vozilu zaradi trčenja med najemnim obdobjem ali poskusom kraje; ali izgubo vozila, če je odpisan, ker je nepopravljiv ali če je ukraden in ga ne dobimo nazaj. Znesek odbitne franšize je neupravičljiv znesek, ki ga urejajo pogoji za izdelek, ki ste ga kupili.

 

Lokalni pogoji za najem so dokument, s katerim se strinjate, da ste prebrali in potrdili, ko ste podpisali pogodbo o najemu, in ki določa pravice in obveznosti, ki veljajo za vas v celotnem obdobju najema

 

Izguba uporabnosti opisuje okoliščine, ko vozilo ni na voljo za najem za drugo stranko, ker je zaradi trčenja v času najema prišlo do poškodbe. Zaradi omenjenega dejstva ga moramo vzeti iz uporabe in ga odpeljati na popravilo.


Potnik
pomeni vsako osebo, ki ni voznik, ki se prevaža ali potuje v ali na vozilu brezplačno. Potnik bi se v okviru obveznih režimov zavarovanja odgovornosti tretjim osebam obravnaval kot tretja oseba


Zaščita (ali zaščita)
v tem dokumentu velja za sredstva, s katerimi je vaša finančna odgovornost za kakršno koli škodo ali izgubo vozila omejena na določeno višino.


Tretja stranka/oseba
pomeni vsako stranko/osebo v nesreči - razen voznika vozila. Da bi se izognili dvomu, se šteje, da je potnik tretja stranka/oseba


Zavarovanje odgovornosti tretjih oseb
pomeni zavarovanje, ki vozniku vozila zagotavlja zaščito pred odgovornostjo za zahtevke druge stranke za škodo na njegovem premoženju ali za telesne poškodbe ali smrt zaradi nezgode, ki nastane med uporabo vozila. Tretja stranka je obvezna zakonska zahteva in je zato sestavni del naše storitve najema. Njena cena je vključena v najemnino.


Vozilo
pomeni vozilo, ki ga boste najeli od nas, ali pa boste vozili z našim dovoljenjem.


Mi ali mi / nas ali nas / naši ali naši
pomeni Europcar


Vi ali vi / vaši ali vaši
pomeni vsak imenovan voznik 

 

1. Obvezne določbe o zavarovanju odgovornosti za tretje osebe

Zakonodaje vseh držav, v katerih upravljamo z našimi najemnimi avtomobili, nam nalagajo zavarovanje naših vozil pred odgovornostjo za zahtevke ali dejanja tretjih oseb. Kupcem smo kupili najboljše zavarovanje odgovornosti tretjih oseb pri poslovanju in so samodejno vključeni v naše storitve najema vozil. Zato boste, seveda, pokriti do ravni, ki jo pravo v državi kateri opravljate najem zahteva, za posledice, ki bi jih utrpela druga vozila ali vozniki, kot posledico vaših dejanj, medtem ko vozite vozilo.

 

Za kaj sem krit?

 Kot je določeno z zakonom, boste zavarovani pred odgovornostjo za finančne stroške katere koli od naslednjih posledic, ki bi lahko nastale zaradi dogodka, ki ga povzročite pri uporabi vozila:

• telesne poškodbe ali smrti, ki so jih utrpele tretje osebe; in

• premoženjska škoda, ki jo utrpijo tretje osebe, ter izgube in stroške, nastale kot posledica škode.


Kaj je izključeno iz naslovnice?

 Zavarovanje odgovornosti tretjih oseb ne zajema:

• telesne poškodbe ali smrti, ki bi jih utrpel (voznik v času trčenja); ali

• kakršnakoli škoda ali izguba vaše osebne lastnine ali premoženja; ali

• kakršnakoli škoda, povzročena vozilu


Kakšen je znesek moje finančne izpostavljenosti za odgovornost tretjih oseb?

Če niste storili kršitve veljavnih zakonov (vključno z ustreznimi cestno prometnimi predpisi), boste pokriti za finančne stroške kakršnekoli odgovornosti tretje osebe, ki bi nastala zaradi trčenja, ki ga lahko povzročite med vožnjo vozila do stopnje, ki jo pravno zahteva država, v kateri najemate vozilo.

Če pa niste ravnali v skladu s temi zakoni in / ali predpisi, medtem ko naš zavarovatelj še vedno izpolni svoje obveznosti do tretjih oseb v skladu s politiko zavarovanja odgovornosti tretje osebe, si lahko prizadeva, da si od vas povrne nekatere ali vse stroške, ki jih je morala plačati tej tretji osebi kot posledico incidenta.


Kako nas obvestiti?

V okoliščinah, ki vključujejo tretje osebe, je pomembno, da storite vse, kar je v vaši moči, da pravilno izpolnite in podpišete poročilo o nesreči ("Constat d'accident"), ki nam daje vse pomembne podatke o dogodku in o tretji osebi. To nam bo omogočilo, da branimo našo tožbo proti tretji osebi (če ste odgovorni za dogodek) ali za povračilo stroškov od tretje osebe (če je za ta incident odgovorna tretja oseba). Obvestilo o nesreči je treba poslati v roku petih (5) delovnih dni po dogodku ali takoj, ko je to v razumnih okoliščinah.

 

2. Določbe o zaščitnih izdelkih

VARSTVO ŠKODE PRI TRKU

Naš zaščitni produkt škode pri trku omejuje vašo finančno izpostavljenost za škodo, povzročeno vozilu, medtem ko je v vaši oskrbi. Če kupite naš standardni izdelek za zaščito pred poškodbami pri trku in upoštevate veljavne zakone in pogoje lokalnega najema, bomo plačali stroške škode, ki je višja od zneska odgovornosti. Znesek odgovornosti lahko zmanjšate ali odpravite tako, da namesto običajne ponudbe zaščite pred poškodbami pri trku kupite naše premium/medium izdelke za zaščito pred poškodbami pri trčenju.

Pred čem me to ščiti?

 Ta izdelek vas ščiti pred odgovornostjo za kakršen koli znesek, višji od zneska odbitne franšize za naslednje skupne stroške, povezane z:

• stroške škode ali popravila vozila ali njegove rezervirane vrednosti, če ni popravljiva in jo je treba odpisati; in

• našo izgubo uporabe vozila, medtem ko se popravlja in / ali odpisuje; in v okoliščinah, ko:

• trčite s fiksnim ali premikajočim se objektom; ali

• vozilo je predmet vandalizma med vožnjo ali uporabo; ali

• poškodbe stekla (vključno s strešnimi okni ali panoramskimi strehami) ali luči ali odsevnikov ali če so med trkom poškodovani ali popokani

• Naravne katastrofe: pokriti boste za posledice dogodkov, ki so kvalificirani kot naravne katastrofe, kot je določeno v francoskem pravu. Odbitno franšizo, ki je določena z odlokom, bo še vedno plačal najemodajalec.

 

Kaj je izključeno iz zaščite?

 • Če boste povzročili škodo, boste finančno odgovorni za celotne stroške škode, povzročene na vozilu:

           o z naklepnimi dejanji voznika; ali

           o z eksplozijo ali ognjem v (ali ob) vozilu, ker ga uporabljate za prevoz nevarnega blaga (nevarno blago je kateri koli proizvod ali snov, ki se zaradi svoje narave in / ali glavnih značilnosti upravičeno šteje za nevarnega in ki , če se ne prevažajo z ustrezno previdnostjo in varnostjo, lahko škoduje vozilu in kateri koli tretji osebi v razumni razdalji od vozila); ali

           o s popolno ali delno tatvino ali dejanjem vandalizma, medtem ko je vozilo parkirano brez nadzora.

           o s svojo malomarnostjo (to je vedenje, ki pade pod standarde, ki se pričakujejo od razumno smiselne osebe v podobnih okoliščinah) ali zaradi malomarnosti vaših potnikov (na primer, vendar ne omejeno na požar, ki ga povzroča uporaba ali odstranjevanje cigaret ali cigar);

           o ker so ključi izgubljeni ali ukradeni

• Izguba ali poškodovanje vaše lastne lastnine, ki se med prevozom ali v vozilu ali med vozilom v času najema

 

Kaj moram storiti, da bi imeli koristi od zaščite?


Morate:

• kupiti zaščito;

• upoštevati lokalne pogoje najema in vse veljavne zakonske in lokalne ureditve prometa, ko vozite vozilo;

• nas obvestite v roku 24 ur od datuma, ko je prišlo do dogodka, in v vsakem primeru pred iztekom obdobja najema.


Prav tako morate vrniti popolnoma izpolnjeno poročilo o nesrečah in / ali kateri koli drugi dokument, za katerega menite, da bo koristen za njegovo podporo.

Kakšen je znesek moje finančne izpostavljenosti?

 

Če je vozilo med vašim najemom poškodovano in niste kupili te zaščite, boste morali plačati celotne stroške škode in nadomestilo zaradi njegove imobilizacije.

 

Iz tabelne matrike bomo izračunali povprečne stroške lažjih poškodb, ki jih lahko najdete na naših pick-up postajah. Če škoda ni navedena v matriki tabele (ker se ne ujema s tistim, kar se šteje za "lahka škoda" ali če povprečne ocene škode ni izvedljivo izračunati), bo neodvisni strokovnjak ocenil stroške škode, ki so lahko toliko kot polna knjigovodska vrednost.

Vendar, če ste upoštevali lokalne pogoje za najem in zakonsko veljavne cestnoprometne predpise, je najvišji znesek, ki ga boste morali plačati, višina odbitne franšize.

Zaščita v primeru kraje

Naši izdelki za zaščito pred krajo omejujejo vašo finančno izpostavljenost izgubi vozila, če je ukraden ali če je poškodovan, ker je predmet poskusne kraje, ali je vozilo predmet vandalizma, medtem ko je vozilo parkirano brez nadzora . Če ste kupili ta izdelek, potem boste, če boste upoštevali pogoje lokalnega najema, plačali stroške, ki izhajajo iz kraje, poskusa kraje ali vandalizma, ki so višji od zneska odbitne franšize. Znesek odbitne franšize lahko zmanjšate ali odpravite z nakupom naših premijskih ali srednjih zavarovanj za zaščito pred krajo, namesto s ponudbo za zaščito pred krajo.

 

 Za kaj sem zaščiten?

 Ta izdelek vas ščiti pred odgovornostjo za kakršen koli znesek, višji od zneska presežka za naslednje skupne stroške, povezane z:

• Stroški škode ali popravila vozila (če je popravljen) ali rezervirane vrednosti vozila, če je izgubljen

• naša izguba uporabe vozila, medtem ko se popravlja in / ali odpisuje;

v okoliščinah:

• tatvina vozila in katerikoli dodatki, ki nastanejo po pojavu vlamljanja in vstopa (dodatek je katera koli standardna komponenta, ki je vgrajena v ali na avto s strani proizvajalca vozila)

• poskusa kraje vozila in vseh dodatkov

• kakršnokoli dejanje vandalizma do vozila, medtem ko je v mirovanju in ga pustite brez nadzora

• vsako steklo ali luči ali reflektorje, ki se lahko poškodujejo ali zlomijo, ali pnevmatike, ki so poškodovane ali prebodene zaradi kraje ali poskusne kraje

 

Kaj je izključeno iz zaščite?

 Izdelek vas ne bo zaščitil v naslednjih okoliščinah:

• če je vozilo ukradeno ali poškodovano zaradi vaše malomarnosti ali natančneje (vendar brez omejitev) zaradi ključev v vozilu, medtem ko ni nadzorovano ali je bilo dostavljeno nepooblaščeni osebi; neuporabo sistema proti kraji, neuspeha, vrnitve ključev nam ali če ste vozilo pustili odklenjeno, ko ga niste uporabljali;

• Kraja ali povzročitev škode osebnega in / ali službenega blaga, ali premoženja, in vsakršnega blaga, ki se prevaža v ali na vozilu.

 

Kaj moram storiti, da bi koristili kritje?

 Morate:

• ** kupiti izdelek;

• ** upoštevajte pogoje lokalnega najema, ki veljajo za krajo ali morebitno tatvino vozila

• ** obvestite lokalno policijo o kakršnem koli dogodku ali dogodku takoj, ko je to razumno izvedljivo, in nam posredujte policijsko poročilo ali dokaz, da je bila o kraji obveščena policija.

• Obvestite prevzemno postajo o kraji in vrnite ključe.

• Obvestite prevzemno postajo, v roku 24 ur od trenutka, ko odkrijete, da vozilo manjka, in nam pošljite ključe na mesto, kjer ste pobrali vozilo.

** to so minimalne zahteve.

 

Kakšen je znesek moje finančne izpostavljenosti?

Če je bilo vozilo v času vašega najema ukradeno ali poškodovano pri poskusu kraje ali zaradi vandalizma in tega izdelka niste kupili, potem boste odgovorni za celoten strošek škode na vozilu (če je Vozilo popravljeno) ali za celotno rezervirano vrednost vozila, če vozila ni mogoče popraviti, in nadomestilo za izgubo uporabe, izračunano glede na dnevno najemno stopnjo, ki ste jo sklenili, pomnoženo s številom dni, ko je bilo vozilo ukradeno.

Z zaščito pred krajo, če ste upoštevali lokalne pogoje najema, je največji znesek, ki ga boste morali plačati, višina odbitne franšize.

Stekla, luči in zaščita pnevmatik

Ta zaščitni izdelek velja za kakršno koli škodo, ki se pojavi v ali na steklu (razen strešnih oken ali panoramskih streh), luči ali pnevmatik v okoliščinah običajne uporabe vozila med vašim najemom.

Če in samo če se takšna škoda pojavi kot posledica trka, stroški popravila ali zamenjave stekla (vključno s pomično streho ali panoramskimi strehami), luči ali pnevmatike pokrije zaščita pred trkom.

 

Za kaj sem zaščiten?

 Če ste kupili ta izdelek, boste zaščiteni pred finančno odgovornostjo za škodo:

• vetrobransko steklo; ali

• vsa stranska ali zadnja okna; ali

• leče (odsev luči) in luči; ali

• vzvratna ogledala (samo steklovina - ne ohišje)

ki so v ali na vozilu, če se škoda pojavi med vašim najemom

• poškodbe pnevmatik na vozilu, razen če pride do kakršne koli neobičajne uporabe (glej definicijo na strani 1), vozila

 

Za kaj nisem zaščiten?

 S tem izdelkom niste zaščiteni:

• proti finančni odgovornosti za škodo na vozilu, če nastane zaradi namernih dejanj ali malomarnosti, ki jih storite med uporabo vozila in povzročijo škodo: ali

• za poškodbe strešnih ali panoramskih streh; ali

• za krajo, požar ali vandalizem

• za administrativne stroške, ki nastanejo pri ravnanju s kakršno koli škodno datoteko.

 

Kaj moram storiti, da bi imea koristi od zaščite?

Morate:

 • jo kupiti

• upoštevajte določila in pogoje lokalnega najema, vse veljavne zakone in lokalne prometne predpise pri vožnji vozila,

• nas obvestiti v roku 24 ur od datuma, ko je prišlo do dogodka, in v vsakem primeru pred iztekom obdobja najema. Prav tako morate k nam vrniti popolno izpolnjeno in podpisano poročilo o nesrečni ali kateri koli drug dokument, ki navaja vsa dejstva, kot so se zgodila (narava škode na vozilu, kraj, kjer je prišlo do nesreče, datumi in okoliščine ter potencialna priča podrobnosti). Seveda lahko vključite tudi vse druge dokumente, za katere menite, da bodo koristni v podporo vašemu poročilu o nesreči.

 

Kakšen je znesek moje finančne odgovornosti?

Če med vašim najemom poškodujete steklo ali luči na vozilu in / ali so pnevmatike na vozilu poškodovane in niste kupili te zaščite, potem boste odgovorni za celotne stroške škode, ocenjene z naše strani.

Če pa kupite zaščito stekla, luči in pnevmatik v kontekstu paketa "Premium" (in če ste upoštevali pogoje lokalnega najema in veljavne zakone in cestnoprometne predpise), potem za takšno škodo nima finančne odgovornosti.

Če kupujete zaščito za steklo, luči in pnevmatike v okviru paketa "Medium" (če ste upoštevali pogoje lokalnega najema in veljavne zakone in cestnoprometne predpise), potem je največ, kar boste morali plačati znesek odbitne franšize, ki ostane po dodanem "Medium" zavarovanju.

Pomoč in zaščita

Za čas trajanja najema imate 24-ur na dan brez dodatnih stroškov, brez omejitve razdalje pomoč in asistenco pri uporabi vozila.

Okvare, ki jih povzročite vi ali zaradi uporabe napačnega goriva ali okvar goriva, zloma ali izgube ključev vozila, kot tudi preluknanje in / ali poškodbe pnevmatik, napake akumulatorja so izvzete iz področja uporabe brezplačne storitve in jih je treba plačati pavšalno.

Naš zaščitni produkt Assistance Plus omejuje vašo finančno izpostavljenost za te pavšalne stroške v takih okoliščinah. Če kupite naš zaščitni izdelek Assistance Plus in upoštevate veljavne zakone in pogoje lokalnega najema, bomo plačali stroške škode na vozilu, ki presegajo znesek odbitne franšize. Z dnevnim stroškom lahko z nakupom zaščitnega izdelka izključite take pavšalne stroške.

 

Za kaj sem zaščiten?

 Ta izdelek vas ščiti pred odgovornostjo za kakršne koli pavšalne stroške v naslednjih okoliščinah:

• napake goriva

• zlom ali izgubo ključev vozila

• preluknanje in / ali poškodbe pnevmatik

• Napaka akumulatorja (izpraznjen akumulator)

 

Za kaj nisem zaščiten?

 Nisem zaščiten pred:

• lomljenje motorja zaradi izpada akumulatorja ali napačnega goriva

• za administrativne stroške, ki nastanejo pri ravnanju s kakršno koli škodno datoteko.

 

Kaj moram storiti, da bi imela koristi od zaščite?

 Morate:

• jo kupiti

• upoštevajte določila in pogoje lokalnega najema, vse veljavne zakone in lokalne prometne predpise pri vožnji vozila,

• Kadar se med vašim najemom zgodi ena izmed zgoraj opisanih okoliščin, se obrnite na našo službo za pomoč naslednjo številko +386 31 382 058, z izjemo katere koli druge storitve.

 

Kakšen je znesek moje finančne odgovornosti?

Če se med vašim najemom pojavijo napake v zvezi z gorivom, zlom ali izgubo ključev vozila, izpušnimi plini in / ali poslabšanje pnevmatik, napake akumulatorja in tega niste kupili, potem boste s plačilom odgovorni za pavšalne stroške storitev.

Če kupite to zaščito storitve Assistance Plus in pod pogojem, da ste se obrnili na našo službo za pomoč, izključite katero koli drugo storitev, ne boste plačali takšnih pavšalnih stroškov.

Osebna nesreča in zaščita prtljage

Naslednje podrobnosti so zgolj informativne narave in ne nadomeščajo in ne nadomeščajo določil in pogojev politike AXA Corporates Solution (PAI # XFR0078448GP / SPAI # XFR0078449GP), ki jih lahko najdete na europcar.fr.

 

Medtem ko samodejno vključujemo zavarovanje odgovornosti tretjih oseb kot del naših storitev najema vozil (podrobnosti o tem zavarovanju najdete zgoraj v poglavju [I] z naslovom "Zavarovanje odgovornosti tretjih oseb"), to ne zajema telesnih poškodb, ki jih je utrpela oseba, ki vozi vozilo v času trčenja, če ste vzrok trčenja vi, medtem ko vozite vozilo, tako ne bote kriti z zavarovanjem odgovornosti tretjih oseb ali z zavarovanjem odgovornosti za javno odgovornost za finančne posledice za:

 

• osebne telesne poškodbe ali smrti; ali

• kakršna koli škoda ali izguba vaše prtljage, osebne lastnine ali premoženja.

 

Da bi tako v teh okoliščinah zmanjšali svojo finančno izpostavljenost za tako škodo, izgubo ali poškodbo, ponujamo dva ločena izdelka, ki jih lahko kupite na nekumulativni osnovi.

 

• Prvi izdelek (zaščita osebnih nesreč) zagotavlja kritje stroškov zdravljenja, nastalih zaradi poškodb; in / ali pavšalnega nadomestila, če ste onemogočeni ali ste umrli zaradi trka (ali nesreče).

 

• Drugi izdelek (super zaščita osebnih nesreč) zagotavlja višjo in najboljšo zaščito za zdravstvene stroške, nastale zaradi poškodb; in / ali pavšalnega nadomestila, če ste onemogočeni ali ste umrli zaradi trka (ali nesreče) in tudi v pokritju korporacijske prtljage.

 

Obdobje veljavnosti teh izdelkov ustreza datumom, navedenim na vašem računu za najem, z največ 120 zaporednimi dnevi.

Osebna nezgodna zaščita

Kaj mi krije?

V skladu s tem zaščitnim izdelkom lahko zahtevate finančne stroške za katero koli od naslednjih možnih posledic, ki so posledica vaše smrti ali poškodbe v trčenju, ki se pojavi med vožnjo vozila:

 • pavšalno plačilo do največ 50.000 EUR

            o v primeru smrti (ali domneve smrti) v 24 mesecih po trku ali incidentu; ali

            o če ste na koncu delno ali popolnoma onemogočeni zaradi posledic trčenja ali incidenta;

• zdravstveni stroški do največ 2500 € (ki vključujejo hospitalizacijo, konzultacije in farmacevtske stroške, rentgenske žarke in ustrezne medicinske teste, zobozdravstveno zdravljenje ali kakršnokoli protetiko), ki jih povzroči trčenje ali incident.

Če ste vi in / ali vaši potniki žrtve trčenja med najemnim obdobjem, potem, če ste kupili izdelek (v tem primeru bo zaščita veljala za vas in vse potnike v vozilu), se lahko proti njej uveljavlja zahtevek kdo je kriv. Kot rezultat:

          o Potnikom, ki se vedno štejejo za tretje osebe v okviru režima zavarovanja odgovornosti tretjih oseb, bo povrnjena odškodnina, ne glede na odgovornost voznika, lahko tudi pobirajo odškodnino v enkratnem znesku, katere so upravičeni v okviru produkta Zavarovanje Oseb ob Neserčah.

          o Če niste vzrok trčenja med vožnjo vozila (voznik "brez krivde"), lahko kompenzirate nadomestilo za zavarovanje odgovornosti za tretje osebe, vendar lahko zberete pavšalni znesek, kjer imate pravico do nadomestila za osebno nezgodno zaščito.

          o Če ste vzrok trčenja med vožnjo vozila (voznik "v krivdi"), vam ne bo zagotovljeno nadomestilo iz zavarovanja odgovornosti za tretje osebe, lahko pa zberete pavšalni znesek odškodnine, ki jo imajo v okviru izdelka za zaščito osebnih nesreč

 

Kaj je (pretežno) izključeno iz naslovnice?

 Ta zaščita osebnih nesreč ne zajema:

• kateri koli zgoraj navedeni strošek, če stroški niso nastali kot posledica trčenja ali incidenta, ki so se zgodili, medtem ko ste bili pod nadzorom vozila, ali če ste namerno povzročili nesrečo ali trčenje; ali

• kakršne koli stroške, povezane z zdravljenjem, ki ste ga prejeli, ali z zdravstvenimi težavami, do katerih ste trpeli pred nesrečo ali incidentom; ali

• kakršna koli škoda ali izguba vaše osebne lastnine ali premoženja; ali

• kakršna koli škoda, povzročena vozilu

Popoln povzetek kritja, ki ga zagotavlja ta izdelek za zaščito osebnih nesreč, najdete na spletnem mestu [europcar.com]

 

Kakšen je znesek moje finančne izpostavljenosti?

Če niste storili kršitve veljavnih zakonov (vključno z ustreznimi predpisi o cestnem prometu in zlasti glede nošenja varnostnih pasov in ne prekoračitve uradne potniške zmogljivosti vozila - na primer, če je 7 oseb poškodovano na 5-ih sedežih, potem se Osebna zaščite v primeru nesreč, preprosto ne bo uporabljala), potem boste upravičeni do zaščite do zgornje meje odškodnine.

Če pa niste upoštevali teh zakonov in / ali predpisov, lahko naš zavarovatelj v celoti zavrne kritje ali, če se lahko dokaže, da ste bili delno odgovorni za stopnjo poškodbe, ki ste jo utrpeli v trčenju ali incidentu, si prizadeva zmanjšati svojo odgovornost za stroške.

 

Kako obvestiti zavarovalnico?

Pomembno je, da storite vse, kar je v vaši moči, da pravilno izpolnite in podpišete obrazec za nesreče, ki bo na voljo na naši spletni strani europcar.fr . To daje zavarovalnici vse pomembne podrobnosti o dogodku in ji omogoči, da zagotovi, da se vaša terjatev obravnava čim bolj učinkovito. Obvestilo o nesreči je treba poslati zavarovalnici (katere podatke so navedene na obrazcu zahtevka) v največ 5 delovnih dneh po trčenju ali incidentu

Super osebna zaščita pred nesrečami

 Kaj mi krije?

 V skladu s tem zaščitnim izdelkom lahko zahtevate finančne stroške za katero koli od naslednjih možnih posledic, ki so posledica vaše smrti ali poškodbe zaradi trčenja, ki se pojavi pri vožnji vozila ali škode ali izgubi vaših osebnih vplivov:

 • pavšalno plačilo do največ 200.000 EUR

           o v primeru smrti (ali domneve smrti) v 24 mesecih po trku ali incidentu; ali

           o če ste na koncu delno ali popolnoma ovirani pri gibanju zaradi posledic trčenja ali incidenta;

• zdravstveni stroški do največ 10.000 € (ki vključujejo hospitalizacijo, posvetovanja in farmacevtske stroške, rentgenske žarke in ustrezne medicinske teste, zobozdravstveno zdravljenje ali kakršnokoli protetiko), ki jih povzroči trčenje ali incident.

• Izguba, poškodba, tatvina ali uničenje prtljage in osebni vplivi, ki jih vsebujejo, do največ 5000 € zaradi trčenja ali kraje.

Če ste vi in / ali vaši potniki žrtve trčenja med najemnim obdobjem, potem, če ste kupili izdelek (v tem primeru bo zaščita veljala za vas in vse potnike v vozilu), se lahko proti njej uveljavlja zahtevek kdo je kriv. Kot rezultat:

          o Potniki, ki se vedno štejejo za tretje osebe v okviru režima zavarovanja odgovornosti tretjih oseb, bodo zavarovani za poškodbe, izgubo ali škodo na osebni lastnini, ne glede na odgovornost voznika, zavarovanje odgovornosti za tretje osebe, lahko zberejo tudi pavšalni odškodninski zahtevek, do katerih so upravičeni v okviru izdelka Super Zavarovanje oseb ob nesrečah.

         o Če niste vzrok trčenja, medtem ko vozite vozilo (voznik "brez krivde"), lahko kompenzirate nadomestilo za zavarovanje odgovornosti za škodo, izgubo ali poškodbo osebne lastnine tretje osebe, pri čemer je skupna odškodninska vsota, ki jo ima v okviru izdelka Super Zavaraovnje Oseb ob nesrečah,

         o Če ste vzrok trčenja med vožnjo vozila (voznik "na krivdi"), ne boste imeli koristi od nadomestila za poškodbe, izgubo ali poškodbo osebne lastnine, iz zavarovanja odgovornosti tretje osebe, vendar lahko zberete pavšalni znesek, ki ga imajo pravico do nadomestila z Super Zavarovanjem Oseb ob nesrečah

 

Kaj je (pretežno) izključeno iz naslovnice?


 Ta Super Zavarovanje Oseb ob nesrečah ne pokriva:

• kateri koli zgoraj navedeni strošek, če stroški niso nastali kot posledica trčenja ali incidenta, ki se je zgodil, medtem ko ste bili pod nadzorom vozila, ali če ste namerno povzročili nesrečo ali trčenje; ali

• kakršne koli stroške, povezane z zdravljenjem, ki ste ga prejeli, ali z zdravstvenimi težavami, do katerih ste trpeli pred nesrečo ali incidentom; ali

• stroški izgube ali uničenja ali poškodbe vaše prtljage, če je

         o Škoda, ki jo povzroči normalna obraba, amortizacija in pomanjkljivosti v zvezi s prtljago.

         o Poškodbe, ki jih povzročajo molji ali gomoljike ali metode čiščenja, popravila ali obnove ali slabe obravnave prtljage z delovanjem voznika

         o Škoda, ki nastane zaradi zaplembe, zasega ali uničenja po odredbi upravnega organa.

         o tatvine, ki so bile storjene, ko vrata, okna in prtljažnik vozila niso zaprta.

         o tatvine s prebojem vozila, ki se nahaja v potniškem prostoru odprtih ali zamenljivih vozil.

         o Vendar pa se zavarovanje uporablja za vozilo, če se nahaja v prtljažniku zgoraj omenjenih vozil, če je zadevni prtljažnik zaklenjen in ni dostopen z notranje strani vozila.

• Naslednji prtljažni predmeti niso zajeti:

         o Zobne proteze, umetne oči in druge proteze, očala in kontaktne leče. Gotovina, osebni dokumenti, komercialni dokumenti, upravni dokumenti, potovalni čeki, kreditne kartice, letalske vozovnice, vozovnice in boni. Tipke ali drugi podobni (magna voziček itd.). Mobilni telefon.

         o Biseri, krzna in drugi predmeti, ki so v vsakem trenutku ostali v avtomobilu brez nadzora.

         o prtljaga, stvari in osebni predmeti, ki so ostali v parkiranem vozilu med 22.00 in 06.00 uro.

• kakršna koli škoda, povzročena vozilu

 

Kakšen je znesek moje finančne izpostavljenosti?

Če niste storili kršitve veljavnih zakonov (vključno z ustreznimi cestno prometnimi predpisi in zlasti glede uporabe varnostnih pasov in ne prekoračitve uradne potniške zmogljivosti vozila - na primer, če je 7 oseb poškodovanih v avtu s petimi (5) sedeži, nato se zaščita Super Personal Accident preprosto ne bo uporabljala), potem boste upravičeni do zaščite do zgornje meje odškodnine.

Če pa niste upoštevali teh zakonov in / ali predpisov, lahko naša zavarovalnica v celoti zavrne kritje ali, če se lahko dokaže, da ste bili delno odgovorni za stopnjo poškodbe, ki ste jo utrpeli v trčenju ali incidentu, si prizadevate zmanjšati svojo odgovornost za stroške.


Kako obvestiti zavarovalnico?


Pomembno je, da storite vse, kar je v vaši moči, da pravilno izpolnete in podpišete obrazec za nesreče, ki bo na voljo na naši spletni strani europcar.fr. To daje zavarovalnici vse pomembne podrobnosti o dogodku in ji omogoči, da zagotovi, da se vaša terjatev obravnava čim bolj učinkovito. Obvestilo o nesreči je treba poslati zavarovalnici (katere podatke so navedene na obrazcu zahtevka) v največ 5 delovnih dneh po trčenju ali incidentu.

Naši paketi zaščite

kliknite tukaj, če želite videti vse informacije o naših paketih zaščite (Basic, Medium in Premium).

Najemi v Združeno kraljestvo: kliknite tukaj, če želite videti več podrobnosti.

Najemnine na Portugalskem, v Italiji in Belgiji: kliknite tukaj, če želite videti več podrobnosti.

Najemi v Franciji, Nemčiji in Španiji: kliknite tukaj, če želite videti več podrobnosti.

4. Prenos

kliknite tukaj , če želite prenesti celotne POGOJE IN POGOJI ZAŠČITE NEZGODNIH NESREČ.

Kliknite tukaj, če želite prenesti popolne POGOJE IN POGOJI ZA SUPER VARSTVO OSEBNIH NESREČ.

kliknite tukaj, da prenesete obrazec CLAIM – nesreča s smirtnim izidom, nesreča s stalnimi posledicami omejenosti gibanja, zdravstveni stroški, Baggages.

 

 
Tiskaj

Pokličite naš rezervacijski center +386 (0)59 070 500

Pravne informacije
Vse o vaši rezervaciji
Poslovni center

Aplikacija za še večjo mobilnost.

Prenesite Europcarovo mobilno aplikacijo za iPhone, iPad ali Andoid!

Kazalo Pišite nam Poslovne enote Začutite Slovenijo z Europcarom 24/7 asistenca Kartica zvestobe E-novice Najem vozil - akcije Najem vozil - poroke Najem tovornega kombija FAQ - pogosta vprašanja O nas Nasveti za ekološko vožnjo (EN) Europcar International O Sloveniji Splošni pogoji

© Europcar Slovenia 2020