Informacije COVID-19

Podrobnoiskanje

Splošni pogoji

 

Politika upravljanja škode

 

Velja za najeme v naslednjih državah: Nemčija, Francija, Velika Britanija, Italija, Portugalska, Španija, Belgija.

Za več informacij o politiki upravljanja škode v drugih državah si oglejte pogoje za najem, ki se uporabljajo v teh državah.

 
Kaj se bo zgodilo, če med vašim najemom povzročite poškodbe vozila? 
 

Po naših izkušnjah naši najemniki vozijo precej previdno in se zgodi nekaj nesreč. Zato so primeri poškodbe vozila izjema in ne pravilo. Ampak pomembno je razumeti, kako bomo ukrepali v primeru škode, če se to zgodi.

 

Europcar je uvedel jasno politiko upravljanja škode, da bi vam pojasnili, kako bomo vam zaračunali škodo, ki bi jo med vašim najemom povzročili na ali v vozilu. Za polno različico tega pravilnika si oglejte naše pogoje najema.

 
 
Morda niste popolnoma odgovorni
 

Upoštevajte, da vam morda ne bo treba plačati škode, odvisno od vrste zaščite, ki ste jo kupili za najem, ali pa ste le delno odgovorni. Oglejte si določbe Europcar Insurance & Protections v določilih in pogojih.

1. Poškodbe , ugotovljene pri vračilu vozila

Če pri zastopniku družbe Europcar ugotovite kakšno škodo, ko vrnete vozilo, lahko škodo potrdite s podpisom izjave o vrnitvi vozila. Europcar vam nato priskrbi račun, ki opisuje stroške popravila in upravno takso za obravnavo škode in imobilizacije vozila, ki vam bo zaračunana.

 

Stroški popravil se razlikujejo glede na vrsto škode:

→ Lahke poškodbe, nejasne poškodbe, ki ne vplivajo na varno vožnjo vozila, kot so praske; lahki udarci na vetrobransko steklo, praske na odbijačih: zaračunajo se na podlagi Europcar priporočenega cenika, ki je na voljo na kateri koli postaji Europcar.

→ Večja škoda, ki škoduje uporabi vozila in zahteva njegovo začasno imobilizacijo, kot je poškodba karoserije. To vrsto škode oceni neodvisni strokovnjak in ga zaračuna v skladu s poročilom strokovnjaka ali oceno stroškov, ki jo opravi neodvisna garancija za popravilo vozila.

 

Če izpodbijate škodo in se odločite, da ne boste podpisali izjave o vrnitvi vozila, bo Europcar uporabil spodaj opisani postopek (glejte poglavje 2).

2. Poškodbe, ugotovljene po zaključku najema in odhodu

(Na primer, vozilo ste zapustili zunaj delovnega časa)

 

Če zastopnik Europcar ugotovi poškode, ko pregledajo vozilo po zaključku najema in vašem odhodu, vam Europcar pošlje naslednje dokumente:

- Izjava o vrnitvi vozila, ki opisuje ugotovljeno poškodbo

- Slike poškodb

- ocena stroškov popravila, ki se razlikujejo glede na vrsto škode (glejte zgoraj), plus administrativna pristojbina za popravilo poškodb in imobilizacijo vozila.

 

Če želite izpodbijati ugotovljeno škodo ali stroške popravila, nam pišite v elektronski obliki ali po pošti v 14 dneh po pošiljanju dokumentov. Ob koncu tega 14-dnevnega obdobja vam lahko Europcar zaračuna stroške popravila in administrativne stroške.

3. Zahtevki

Če želite izpodbijati račun za škodo, lahko zahtevek pošljete na naš oddelek za odnose z uporabniškimi službami ecicustomerservice@europcar.com.

Prav tako lahko vložite zahtevek pri Evropski službi za poravnavo najemnin (ECRCS) (http://www.ecrcs.eu/).

 
Tiskaj

Pokličite naš rezervacijski center +386 (0)59 070 500

Pravne informacije
Vse o vaši rezervaciji
Poslovni center

Aplikacija za še večjo mobilnost.

Prenesite Europcarovo mobilno aplikacijo za iPhone, iPad ali Andoid!

Kazalo Pišite nam Poslovne enote Začutite Slovenijo z Europcarom 24/7 asistenca Kartica zvestobe E-novice Najem vozil - akcije Najem vozil - poroke Najem tovornega kombija FAQ - pogosta vprašanja O nas Nasveti za ekološko vožnjo (EN) Europcar International O Sloveniji Splošni pogoji

© Europcar Slovenia 2020